Skip to main content

Jannick Gram

Introduktion

Servicevirksomheder skal leve op til deres navn, og det er præcis hvad du får når du handler hos mig.

Efter at have arbejdet med, hjulpet og rådgivet +100 virksomheder på tværs af landegrænser igennem de sidste 20 år, er ingen opgave for stor eller krævende for mig.

Du får en punktlig partner, der tager opgaven seriøst med en utrættelig indsats og fed energi.

Oplevelsesøkonomien handler om glade gæster, og det er det jeg kan give dig og din virksomhed.

Service portefølje

Virksomhedsrådgivning

Her får I dybdegående vejledning og ekspertise til udformningen af den fulde forretningsplan

Cocktails og Events

17 år med events i alle størrelser, er det hvad du skal planlægge nu? Så skal vi snakke sammen

Foredrag

Foredrag i kundeservice, trends indenfor hospitality samt cocktails og spiritus

Hvem er Jannick Gram?

Sommerbillede af Jannick Gram

Jannick Gram, 38 år, gift og far til 2 raske drenge.

Mit arbejdsliv startede som 12 årig, og derfra er det kun gået én vej. Efter endt ophold i Dubai 2008, samt opstart af eventvirksomhed, fik jeg flere opgaver med store internationale events i London, Paris, Barcelona og Stockholm, hvilket jeg følte skulle manifesteres i videreuddannelse på Hotel og Restaurantskolen.

Blev færdiguddannet i 2012, og samme år fik jeg rollen som baransvarlig at åbne det “nye” Hotel d’Angleterre, her med særligt fokus på Champagnebaren Baltazar. I 2015 gik jeg fuldtid med min virksomhed Copenhagen Cocktail Academy som jeg trådte ud af i 2022.

I de godt og vel 12 år, fik jeg etableret mig som et af de mest benyttede personer indenfor event, cocktails, opstart af hoteller, barer, café, restauranter samtidig med jeg fik bevæget mig rundt i manegen som direktør og skulle aflægge større budgetter, marketingplan, digitalisere og talentudvikle.

Den akkumulerede erfaring med så mange hatte på, gør mig ideel til at give et hollistisk og professionelt syn på projekter der ofte kan betyde at du får gladere personale, flere tilfredse og tilbagevendende kunder – og tjener flere penge.

Kort sagt, sælger din virksomhed en service, eller går du op i fremragende kundeservice, kan jeg hjælpe dig, din partner, dine kollegaer og dine kunder.

Kunder

Lad os skabe nogle skønne oplevelser